Popular Posts

Tuesday, May 25, 2010

Mandian Herba selepas bersalin

Anda sukar mencari daun herba untuk di buat mandian sewaktu berpantang?


Tak tahu di mana anda boleh dapatkan mandian tersebut?

Bakal ibu sekelian,

Antara kelengkapan bersalin yang mesti ada di rumah sewaktu berpantang adalah mandian herba.Sewaktu dalam pantang, ibu yang baru bersalin di galakkan untuk mandi dengan ramuan daun herba untuk memulihkan kembali kesegaran badan.

Jika di kampung, segalanya amat mudah di sediakan. Jika kelaurga anda tidak menanamnya sekalipun, anda boleh memintanya dari jiran-jiran atau di kawasan hutan.

Tetapi bagaiman jika anda tinggal di bandar? Di mana anda boleh dapatkan daun-daun herba tersebut?

Jangan lagi memikirkan masalah tersebut. Kini segalanya bertambah mudah.Say telah pun menyediakan herba mandian istimewa untuk anda gunakan sewaktu berpantang.



Hanya RM30.00 untuk 3 uncang
(Harga pasaran RM33.00)

BERITA BAIK PROMOSI PERTENGAHAN TAHUN
3 MANDIAN RM30 DAN PERCUMA TUNGKU BABY...POSTAGE RM 6 DAPATKAN SEGERA!!!

Mandian herba ini di perbuat daripada himpunan 7 daun herba yang biasa di gunakan sewaktu berpantang. Antaranya ialah daun meringan,daun pisang kelat, daun pandan, daun haliabara,daun serai wangi, daun chappa dan daun inai.Gabungan kesemua daun ini membantu memulihkan kembali kesegaran dan kesihatan badan yang lemah selepas bersalin.



Setiap pek mempunyai berat 40 gm, bersaiz 1/2 kertas A4 dan boleh di gunakan untuk 3 hingga 4 kali mandian atau selepas pati dan warna air rebusan hilang.



Herba mandian membantu ibu dalam pantang perkara-perkara berikut ;



• Membantu melegakan sendi dan saraf yang tegang sewaktu bersalin

• Membantu melancarkan peredaran darah

• Membantu mengurangkan rasa stress dengan bau-bau haruman pati daun yang di rebus.

• Membantu mengurangkan angin di seluruh badan.



Cara penggunaan :



• Rebus satu uncang herba mandian aura bersama 3 gayung air sehingga mendidih dan berbau wangi.

• Campurkan air herba mandian bersama air biasa sewaktu mandi.

• Keringkan uncang yang telah di gunakan di tempat panas atau kering untuk kegunaan selanjutnya.

Kenapa saya sarankan anda memilih Herba Mandian Aura berbanding dengan mandian herba yang lain?

Suka saya tekankan di sini bahawa saya hanya memilih yang terbaik dan yang menyenangkan pelanggan saya sewaktu berpantang! Sudah tentu herba mandian Aura ini banyak keistimewaannya



Jom kita tengok apa keistimewaannya sekarang:



Mudah di gunakan !

Mandian ini adalah dalam bentuk pek atau uncang ( seperti uncang teh-o )supaya anda mudah merebusnya di dalam air panas. Hanya rebus pek tersebut hingga mendidih dan ia siap di gunakan.

Sangat praktikal !

Oleh kerana daun herba ini di bungkus dalam bentuk pek, Ibu-ibu tak perlu membongkok untuk mengutip daun-daun yang bertaburan selepas mandi.Hanya simpan pek mandian herba ini di kawasan teduh untuk di gunakan semula untuk mandian berikutnya.

Menjimatkan masa !

Tak perlu anda merayau-rayau di kawasan kampung semata-mata untuk mendapatkan mandian herba ini.

Lebih jimat !

Mandian herba ini boleh di gunakan antara 2 , 3 atau 4 kali setiap satu pek supaya anda boleh menjimatkan wang anda.



Bukan itu saja! Selain dari itu, saya juga dapati :

Harga yang di tawarkan amat berpatutan supaya anda mampu memilikinya. Bayangkan anda mendapat khasiat herba yang sama seperti memetik daun-daun segar dengan hanya RM30.00 setiap 3 uncang !

Pek yang amat ringan!



Mandian herba ini amat ringan dan boleh di bawa oleh ibu dalam pantang yang tidak boleh mengangkat benda-benda berat.

Boleh di gunakan sesiapa saja!

Mandian herba ini tidak terhad kepada ibu lepas pantang saja malah amat baik bagi sesiapa saja yang ingin mengurangkan kelesuan selepas seharian bekerja .

19 comments:

Sarah said...

mcm mana saya nak order n buat pembayaran?

Anonymous said...

saya pun nak order e-mail kan saya no telefon atau cara nak order di rieez.mnor@yahoo.com terima kasih

Anonymous said...

saya nk order cmner email rozi_nita82@yahoo.com

AlanzMazlan said...

salam sy nak order macammana ek?

Anonymous said...

saya nak order ... blh x call saya 019-2604611 diena

Anonymous said...

saya berminat nk beli...blh tak email ke born2conquer@yahoo.com..tq
-nur-

nurr f@!sha f@t!h@h said...

as salam, saya nak order la mandian herba selepas besalin... tapi saya nak time gaji nanti 23hb 2...kalo nak booking dulu bleh x???
sangat2 berminat...
bleh bgtaw balik pada saya kat email : shaky_8611@yahoo.com
@
blog saya
http://faishaluvnurrfatihah.blogspot.com/

terima kasih ya

Hola.Bebeh said...

hi...masih valid lagi ke offer nie..

3 MANDIAN RM30 DAN PERCUMA TUNGKU BABY

Hola.Bebeh said...

hi masih valid lagi ke offer nie?
3 MANDIAN RM30 DAN PERCUMA TUNGKU BABY

Anonymous said...

masih boleh order ker? kalau boleh email saya sitimarleya@yahoo.com

Perkhidmatan Internet Miazaray said...

Salam saya nk order blh sms saya caranya ni no saya 0179206127 ray

Anonymous said...

is it still available??nak order bole
Email me at hidayahares_scott@ymail.com

azura said...

klu order brape lama bleh dpt?sy dkt ipoh.

azuraarshad@yahoo.com.my

Unknown said...

saya nak order,tp mcmana yer caranya...no saya 0122483445..saya ni dh nak bersalin minggu depan

Anonymous said...

still available ke? nk oder... nazirah_0804@yahoo.com

Azliena said...

Masih ada lg ker ofer ni? Saya pun berminat... pm saya di email ini azlienazai@gmail.com

Azliena said...

Masih ada offer lg ker? Saya pun berminat... pm saya pada email ini azlienazai@gmail.com

eira razwan said...

assalamualaikum..
sy bminat nk order.. cmne nk order ye..? sy nk stu set rm30 y free tungku baby tu..still available ke? due pon dh dkt sgt dh ni,tkot xsmpt plak nti. pls cntact sy cpt2 ye.. email : tiara_melur@hotmail.com .. tenkiu .

mimie said...

Salam... masi ade ke lagi ne? Saya nak order herba mandian ne... macam mana nak order... ne number saya... 0178166433... terima kasih...